30-päevane kõhulihaste väljakutse

38 Submitted by on P, 02 veebruar 2014, 17:49

Kuna eelmine väljakutse sai tohutult populaarseks, tekitades huvi trenni vastu tuhandetel inimestel, otsustasime välja anda ka järgmise väljakutse.

See 30-päevane kõhulihaste väljakutse on suurepärane viis treenida ning saada kiirelt tugevad, toonuses ja  trimmis kõhulihased.

Esimesel päeval alustad 20 istessetõusuga ning järgmistel päevadel teed tasapisi rohkem, et vältida ülekoormust ja enda vigastamist ning nii õpid istessetõuse õigesti tegema.

Seda treeningut  on võimalik teha väga mugavalt kodus. Treeningule kulub kõigest kuni 5 minutit päevas ja lisaks annab suurepärased tulemused lühikese ajaga.

Oleme kokku pannud kava, kus harjutust tuleb teha ainult üks kord päevas. Esimesel päeval Sa teed 20 istessetõusu, teisel päeval 25, kolmandal 30 jne. Oleme välja toonud ka treeningplaani artikli lõpus. Kui sa arvad, et see on liiga lihtne, tee kaks korda rohkem või kasuta lisaraskusi. Pea meeles, et iga päevaga tuleb kordusi juurde ning harjutus muutub raskemaks. Soovitame siiski aeglast algust, et jõuaksid ilusasti lõpuni välja!

Istesse tõusude puhul jälgi, et Sa ei seoks käsi kukla taga ning ei tõmbaks kätega pead ette. Proovi teha kõverdatud seljaga, et ei tekitaks valusid ja vigastusi alaselga. Samuti püüa hoida alaselga ja puusasid pidevalt vastu põrandat.

Tutvu ka meie 30-päevase kükkimise väljkutsega.
Kui Sa ei ole veel kükkimisega alustanud, siis tee neid kahte kombineeritult või võta see enda järgmiseks eesmärgiks!

Väljakutse ei ole mõeldud eraldiseisvaks treeninguks, vaid treenima peab kogu keha!

Kuna treeningutest ainult ei piisa, et keha trimmi saada, siis soovitame kõigile toitumiskava, mis on hetkel väga soodsa hinnaga. Kes soovivad treeningutega aktiivsemalt tegelema hakata, soovitame kodust rasvapõletamise programmi.

Kuidas õigesti kõhulihaseid teha.

30-päevane kõhulihaste väljakutse

38 Responses to "30-päevane kõhulihaste väljakutse"
  1. G. ütleb:

    Olen kuulnud, et kõhulihastest ei pidanud kasu olema, kui ei tee sünkroonis ka seljalihased. Kas see on nii? :)

    • admin ütleb:

      Väga keeruliselt sõnastatud küsimus. Kui mõtlesid seda, et rühti korras hoida, siis tõesti peab ka vastaslihaseid treenima.

      Ühestki trennist ei ole suurt kasu, kui toitumist ei ole paigas. :)

      • Anneli ütleb:

        Toitumisest ja trennist üksnes ei piisa! Terve keha peab olema tasakaalus kuni rakukesteni! Kas oskad organismi tasakaalu saavutamiseks ka nõu anda? :-)

    • T. ütleb:

      Olen sama kuulnud oma kunagise kehalise kasvatuse õpetaja käest. Admin, kuidas nii asjatundmatu vastus?

    • Triin ütleb:

      Kasu on ikka, aga kui treenid intensiivselt ainult kõhulihaseid, võivad tekkida seljavalud ja/või -vigastus. Seega peab kõike tasakaalus hoidma.

      • admin ütleb:

        Ei saa seda nii üheselt võtta. Kui seljalihased on tugevamad kui kõhulihased, siis kõhulihaste treenimine just leevendab seljavalusid või vigastusi. :)

        Enamasti soovitatakse kõhulihaseid neil treenida, kel on liiga nõgus selg.

  2. :) ütleb:

    Soovitan mummukestega hularõngast, see treenib kõhu-ja seljalihaseid üheaegselt. Alguses on valus seda kasutada, aga ajapikku harjud ära ja neid sinikaid ei tule ka enam. Sellist pean silmas: http://healthhoop.in/en/wp-content/uploads/2010/10/Magnetic-Health-Hoop-1.2kg.jpg

    • admin ütleb:

      Miks peaks mummudega hularõngaga treening olema efektiivsem kui tavalise hularõngaga?

      • :) ütleb:

        sest sellist tüüpi hularõngas on kaalult raskem kui tavaline hularõngas ning seda on, kui nii võib öelda, ebamugavam keerutada. niisiis pead kõhulihased rohkem pingesse ajama, et sellega trenni teha. kuid otse loomulikult kes varem kõhu- ja seljalihastele üldse trenni pole teinud võib ka alustada tavalise hularõngaga.

  3. N45 ütleb:

    aga kuidas saaks nii, et kaalu langetamata vaid vöökohalt rasva vähemaks, (et rinnasuurus ei väheneks) ja puusajoon veidi rohkem trimmi? selliseid lihaseid kui pildil, küll ei tahaks, see nagu mehe kõht juba, üsna jube. Olen kuulnud, et kõhulihaste tegemine eriti üldse kõhult rasva ei kaota, kui toitumisega kaasa ei aita. Kas ka see hularõngas ehk?

    • admin ütleb:

      Lokaalset rasvapõletust ei ole olemas! Kui põletad rasva, siis kaob see ikka kogu kehalt.

      Võin tuua ühe kliendi näited, kes on 3 nädalat meie toitumiskava jälginud:
      Rinnaümbermõõt -2cm
      Kõht -6,5cm
      Puus -3cm
      Reis -3cm
      Kaal -3kg

  4. RAIMOND ROSENFELDT ütleb:

    Soovin ka edaspidi sellist infot.

  5. kairi künnerpä ütleb:

    Nt.9 päev,kas need kõhulihased tuleb korraga teha?

  6. Siiri ütleb:

    Kas mingit videolinki pole, kus oleks näha kuidas neid õigesti teha? Kas peab täiesti istesse tõusma? Jalad sirged, põlvest kõverdatud??

  7. Piret ütleb:

    Kas nõgusat alaselga aitab kõhulihaste treenimine (mul ongi nõgus teine)? Esimest korda kuulen. Kahjuks osasid kõhulihaste harjutusi ei saa teha, sest alaselga ei jõua sirgena vastu maapinda hoida.. Kas kõhulihased on liiga nõrgad?

    • admin ütleb:

      Jah, aitab. Seljalihased on ületoonuses ehk siis tugevamad kui kõhulihased. Kõhulihaste harjutusi maas tehes tee kumera seljaga.

  8. Alesja ütleb:

    Tere. olen juba kuu aega oma nägemise järgi kõhulihaseid teinud. 50 korda paus ja siis jälle 50 korda. Ja nii igapäev. Ja muidugi nädalavahetus on vaba. Aga kõhul on raseduse volt mis ei taha kuidagi ära kaduda. Kas teen kõhulihaseid tehes midagi valesti? Tänud vastuse eest.

    • admin ütleb:

      Ainult treeninguga voltidest lahti ei saa. Selleks on vaja paika panna ka toitumine, millele tuleks rohkem tähelepanu pöörata kui treeningule. Kõige tähtsam on toitumine, puhkus ja alles siis tuleb treening. :)

      Lisaks rasvapõletus ei toimu nii, et treenin jalgu, siis rasv põleb jalgadelt. Või, et kui treenin kõhtu, siis rasv kaob kõhult. Ei ole nii! Rasv põleb üle kogu keha, mitte lokaalselt.

  9. Angelika ütleb:

    Millal on kõige mõistlikum seda teha,hommikul või õhtul?

    • admin ütleb:

      Ei oma tähtsust. :)

      Tean, et paljud teevad kohe pärast ärkamist. Tõmbab ilusti käima päevaks ja kaob ka unisus.

  10. Angelika ütleb:

    Tänx

  11. Anzu ütleb:

    Tere! Teil seal 1 pisiviga tabelis :D 2 päeva 11.kuupäeva all :D Ma otsisin 12.päeva ja jäigi silma kohe.

  12. Kristjan ütleb:

    Kuidas treenida ka selga?

  13. Seljakõverdaja ütleb:

    Mul on ajapikku läinud selg päris küüru. Mis harjutused aitaksid selja tagasi õigesse rühti saada ?

  14. mina ütleb:

    Ma ei tahaks uskuda, et ainult ühe harjutusega saab nüüd ideaalsed kõhulihased. See harjutus treenib ainult ülakõhu lihaseid. Arvan siiski, et kui kõhulihaseid treenida siis peaks kombineerima erinevate kõhulihaste harjutustega. Näiteks:
    * istesse tõus käed sirgelt üle pea sirutatud (tugevamatele hantel või kangiraskus käte vahele)
    *plank kõverdatud kätega
    * plangu kombinatsioon külje plank/tava plank/teise külje plank (ilma puhkepausideta) treenib kogukeha mitte ainult kõhulihaseid*
    *selili olles jalgade tõstmine 90 kraadi alla – aeglaselt(alakõhulihased)
    * selili olles jalad 90 kaari all ja puusa tõsted (kõik kõhulihased)

    Siiani on need minu lemmik harjutused ja hea on kui iga päev on vaheldus varnast võtta. Liiga ei ole ma endale kordagi teinud.

    Aga see lihtsalt minu arvamus. Olge terved!

  15. merlin ütleb:

    tere, olen kuulnud kuskilt sellist juttu, et kõhulihaseid pole mõtet külmalt teha (ehk enne joosta vms), kas on selles mingit tarkuseiva?

  16. Mai ütleb:

    Telefon jäi enne välja: 56285173

leave a commentVasta Triin-le